Seven77

Slow Show - The National

Slow Show
The National

Standing at the punch table swallowing punch
礼桌旁我闷声喝下潘趣酒
can’t pay attention to the sound of anyone
无暇顾及周围人的喧闹
a little more stupid, a little more scared
愈加地笨拙,愈加地担心
every minute more unprepared
随着这不期而遇的每分每秒

I made a mistake in my life today
今天我犯了生命中的一个大错
everything I love gets lost in drawers
我爱的一切都消失在抽屉尽头
I want to start over, I want to be winning
我想要重来,我想要胜利
way out of sync from the beginning
却一开始就失去了同步

I wanna hurry home to you
我只想赶快回家到你面前
put on a slow, dumb show for you
为你上演一出缓慢的默剧
and crack you up
只是让你高兴
so you can put a blue ribbon on my brain
这样你便能将蓝色缎带授在我额前
god I’m very, very frightening
上帝啊,我现在看上去一定很令人紧张
I’ll overdo it
我将竭尽全力去完成

Looking for somewhere to stand and stay
想找一个立足之地
I leaned on the wall and the wall leaned away
我倚在墙上,墙却在后退
Can I get a minute of not being nervous
能不能有一分钟让我摆脱焦虑
and not thinking of my dick
不要去想我的阳具
My leg is sparkles, my leg is pins
我的腿溅出火花,我被钉在原地
I better get my shit together, better gather my shit in
最好还是处理下我做的蠢事,收拾这令人尴尬的残局
You could drive a car through my head in five minutes
你驾车五分钟就可以横穿我脑海
from one side of it to the other
从一端贯穿另一端

I wanna hurry home to you
我只想赶快回家到你面前
put on a slow, dumb show for you
为你上演一出缓慢的默剧
and crack you up
只是让你高兴
so you can put a blue ribbon on my brain
这样你便能将荣誉勋章授在我额前
god I’m very, very frightening
上帝啊,我现在看上去一定很令人紧张
I’ll overdo it
我将竭尽全力去完成

You know I dreamed about you
你可知道我曾经梦到过你
for twenty-nine years before I saw you
在我初次见你二十九年之前
You know I dreamed about you
你可知道我曾经梦到过你
I missed you for
我念想着你
for twenty-nine years
足足二十九年
You know I dreamed about you
你可知道我曾经梦到过你
for twenty-nine years before I saw you
在我初次见你二十九年之前
You know I dreamed about you
你可知道我曾经梦到过你
I missed you for
我念想着你
for twenty-nine years
足足二十九年

 

S2E13

评论